Human Resources Recruitment and People Networking Concept. Modern graphic interface showing professional employee hiring and headhunter seeking interview candidate for future manpower. Schlagwort(e): audience, building, business, businessman, businesspeople, businesswoman, career, communication, computer, concept, crm, customer, data candidate, digital, employee, employment, group, group meeting, hiring, hr, human, human resources, humanity, icon, internet, interview, job, laptop, leader, management, manager, network, online, online media, people, personnel, recruit, recruited, recruitment, resource, resources, search, social, target, team, tech, technology, top view, workforce interview